onsdag 9 september 2009

Välkommen hem till oss!



Idag bjuder jag på bilder från vår farstu. Den är helt nybyggd och är på ca 20 kvm, perfekt för att rymma vagnar kläder och lite annat smått o gott.

Klädd med panel/pärlspont på väggar och tak, grå/svart klinkers med svart fog på golvet. Hatthylla till små och stora med gammaldags "ankarkrokar", sittbänken har vi haft i förra huset också, men den har fått en runda med vit färg. Skohyllan är alldeles ny, inköpt på mio. En farstu helt i min smak, där vi blandat gammalt och nytt!

Kram Anna

8 kommentarer:

Susanna sa...

UUUUNDERBAR farstu!!! Oj så fin!

Villa Nordåker sa...

Så fint, precis en hall i min smak.
Snygga gummistövlar *blinkar*

Kram
Mali

Anna sa...

Susanna: Tack! Jag gillar den också skarpt ;-)

Villa Nordåker: Har det blivit någon jacka till stövlarna?

Rockstar sa...

Jätte fint!
Dessa ankarkrokar har jag hittat lite varstans i vårat gamla hus fr byggarna/de förra och enda ägarna före oss. Tänkte fixa lite fint med dem de är ju så underbara! / Prinsessan Leia

Min lya och jag sa...

Superfin hall,ljust och fräscht med en fin kontrast m det svarta golvet!! Kanonsnyggt!!!!

Ha en bra dag....

Marie sa...

Åååhhh så fint...både kläderna o hallen :) Så fint med svart golv mot det vita. Jätte snyggt!
Kram Marie

Monika sa...

Super snyggt.

Ina sa...

Jättefint !