onsdag 30 september 2009

Uthusfynd!

En dag i somras tog jag mig en titt på loftet på uthuset och där hittade jag massor av fina saker. Bl a en skitig, grå och daskig hylla som vi satte en rundstav i och gav lite vit färg. Nu pryder den en vägg i mitt kök!





Här kan man variera piff efter säsong och det gillar jag! Just nu samsas loppisfyndat med nytt. Underlägget kommer från Ett hus i vitt, glasen från Bloomingville/Ilva, keramikskål från Cilla som f ö har många underbara saker.

Idag är det vår sista lediga dag! Imorgon börjar jag jobba...... Ångestladdat? Gissa! Tog barnen lediga från förskolan idag så vi kunde mysa. Storebror ville på Banmuséet (hans favoritställe), det ville inte vår bil -den mår inte så bra. Inte så lätt för en 4-åring, som har längtat dit i flera veckor, att förstå. Nu ska vi bygga smålego!

Kram Anna

5 kommentarer:

Snövita drömmar sa...

Jätte fin hylla, gillar sakerna du ställt på den också.
Roligt när man kan använda sånt man redan har också!
Ha en jätta bra dag!

Graadskan sa...

Hej Anna!
Vilken härlig blogg du verkar ha! Måste kika runt lite mer!

På återseende!
Kram Camilla

Beas sa...

Vilka vackra gamla burkar du hade överst på hyllan. Vilken nostalgi.

VITA NYANSER sa...

Tack goa för din fina kommentar hos mig och Kul att du är med i min utlottning!

Åh, vad fint du har där med Junosängen, superfint!!!

Kram L-L

Gårdsromantik sa...

Tänk vad mycket en rundstav kan göra!!
Blev ju suoerfint.

Kram Maud