onsdag 16 september 2009

Den morgonen....



Härom morgonen var det ett så härligt ljus, en så härlig dimma (om man nu kan kalla dimma för härlig). Ut for jag i bara mässingen och fotograferade. Det hade inte fungerat där vi bodde innan, en anmälan för förargelseväckande beteende hade kommit som ett brev på posten ;-). Strax därefter så upptäcker jag bonden som är ute med sin traktor på åkern, tur det var dimma....

Idag var det första dagen för lillprinsen på förskolan, han tyckte det var spännande med alla nya saker, värst blir det nog för mamman :-(
Bloggar fortfarande med ett halvlångsamt mobilt modem, men det är bättre än inget ;-)
Kram Anna
Ps. Missa inte min favoritfilm på fredag, kan ni gissa vilken? Sambon tvingar mig nog till att se den på datorn, jag har ju bara sett den sisådär en 50 ggr tidigare.

1 kommentar:

monika sa...

Haha den synen skulle man sett. Bonden blev ju säkert gla :-)
Så skönt att det gick bra med A.
Ja du va e de ni förskollärare brukar säga. Mest strul med föräldrarna vid inskolning :)