tisdag 15 september 2009

Tack!

Tack för alla fina kommentarer, det värmer och jag blir så glad. Tyvärr har jag inga bilder att visa, då vårt internet strular, bloggar just nu från sambons jobbdator och här finns inga bilder tyvärr. Vi blev lovade att vårt bredband skulle funka, så långt från stan är det ju inte, men två dagar efter det skulle kopplas in så meddelade Telia att de inte kunde leverera något bredband.

Vi börjar komma ganska bra i ordning här hemma nu. Behöver en tur till IKEA o inhandla lite småförvaring, Junosängen kommer snart att vara på plats och jag hoppas kunna visa bilder snart!

Ikväll är det föräldramöte på barnens förskola och imorgon börjar lillebror att inskolas, och ni behöver inte fråga om det är ångestladdat! Alla ni som känner mig väl, vet att jag inget hellre vill än att vara hemma med mina barn.

Sköt om er, Kram Anna

2 kommentarer:

livetsomförälder sa...

Hoppas det går bra med inskolningen och jag ska hålla tummarna för er. Jag ser framemot att se lite bilder för jag är helt säker på att ni har fått ett jättefint hus. Kram Ann-Sofi

Monika sa...

Attans va tiden går.. förstår att du har ångest. Nu lär vi ju ses oftare iallafall över staketet :)
Hur går det för killarna på förskolan????
kram Monika