torsdag 2 oktober 2008

Gubben Höst tänk nu målar han...

Verkligen hela världen i härliga färger! Vi försöker vara ute i skogen, så mycket vi bara kan och orkar. Igår trotsade vi värsta regnovädret och plockade löv i skogen och när vi kom in så bakade vi kanelbullar, efter ett viktväktarrecept som jag hittat på 56kilo.se. Supersmarrigt! Det är väl ingen som missat att det är Kanelbullens dag på lördag!

Jag försöker behålla mitt lugn, men det är ganska mycket just nu med att ta hand om mina guldklimpar, försäljning av kläder, besök på öppna förskolan, lek med kompisar och Photoshopkursen på högskolan. Puh! Ja jag har kanske tagit på mig lite för mycket. En del har blivit eftersatt, såsom lite pyssel här hemma och min scrapbooking. To-do-listan bara växer! Men det kommer att bli en omprioritering efter jul.

Jag vill bli en bättre fotograf, har du något tips på en bra kurs?

Kram /Anna



Följ min blogg med bloggkoll

2 kommentarer:

Villa Hemma sa...

Vad spännande med photoshopkurs. Blev kanonsugen! Tycker du tar fina foto redan!

kram och trevlig helg

- Jenny

Caroline sa...

Mmm, vad fint med nypon. Idag på promenaden tänkte jag att jag skulle plocka in det, men det regnade så mycket att jag inte hade lust. Kastanjer är också fint att ta in nu på hösten.

Trevlig söndagskväll!

/ Caroline