måndag 13 oktober 2008

Härliga Höst-Helg

En underbar helg har vi haft. Kalas för pappa J på lördagen, med massor av god mat och trevliga besök. På söndagen var vi på en underbar utflykt, till Skånes Djurpark, tillsammans med storebror I's bästa dagiskompis E och hennes familj.





När vi kom hem så var vi inte nöjda, utan packade med oss alla hundar och tog en tur i skogen och en sväng på stranden. Vi fick låna en bärstol till lillebror A och det gick ypperligt. Förutom att jag blev ett antal hårstrå fattigare ;-)

Kram /Anna

Ps. Angående det förra inlägget, så har jag kommit fram till att eftersom jag ändå måste till affären och handla andra varor, så kan jag lika gärna handla frukt o grönt där....

3 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Ville bara önska dig lycka till i min tävling.
Kram Lotta

Jes/Vita villa vila sa...

Hej & tack för din rara kommentar hos mig!

Vilka härliga bilder du visar på din fina blogg. Kikar snart in igen!

Jes

LantlivsAnette sa...

Hej !
vad roligt att vi har samma klädsmak du o jag...
Några märken som jag gillar är Vila,Only,Ichi...det är dom jag kommer på nu, sen älskar jag ju Odd molly, men dom är så himla dyra,men ibland kan man göra fynd på tradera, där säljs Odd Molly hela tiden...Sen så är ju både Indiska och HM bra också..
Kram Anette