tisdag 28 oktober 2008

Jultankar

Jag älskar verkligen julen och just nu går jag i mycket jultankar o funderingar. Jag har redan köpt två tidningar med jultema. Jag lovar, så här tidigt har jag aldrig varit ute förut. Jag känner att november månad bara är en lång transportsträcka till advent och jul. Men det finns viktiga regler att hålla på i mitt hem. Julen börjar först den 21 dec (min födelsedag är den 20 dec o som barn var det viktigt att skilja på födelsedag o jul), man får inte julpynta med tomtar och gran förrän då. Jag lovar att allt är uppe på kvällen den 21:e, hoho.


Detta året kommer julen att gå i vitt, zink, rött o ev lite silver. Har redan börjat spana in lite julpynt som ska handlas hem, får nog börja snart....

Så här såg julkortet ut för ett par år sedan, när storprinsen var lite mindre. Undrar hur det ska se ut i år. Får nog börja spåna på det redan nu!

Kram /Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Jösses vilken supersnygg banner du gjort! Lägger in den nu på VG. kram!