måndag 27 oktober 2008

Första klappen

Jag tror aldrig någonsin att jag varit ute såhär tidigt och shoppat julklappar, men när jag äntligen hittade en butik som sålde den söta nassen så kunde jag inte hålla mig. Tänkte att lillebror A skulle få en av Tomten. Korgen kommer från samma ställe och även den söta tomten och hjärtasken i zink.

Butiken som heter Tildas mamma, kan jag verkligen rekommendera. Så många fina saker som man lätt kan klicka hem ;-)

Jag har bara ett eller två kilo kvar sen är jag tillbaks till min innan-graviditeterna-vikt (Jippi!), dock ser ju kroppen lite annorlunda ut, men det är ju bara att acceptera. I allafall så skulle jag i lördags ha tag på ett par nya jeans, de andra paren hänger lite mycket här o var. Så jag fick med mig familjen på stan o hittade ett par som satt snyggt. Det lär nog bli mer klädshoppat, eftersom jag nu med "ny-gammal" kropp insett att min garderob är i behov av lite (läs mycket) nytt! Nu är det ju kul att handla kläder!

Kram /Anna

2 kommentarer:

Villa Hemma sa...

hejhej

Åååh, vilka fina julsaker... bilden på tomten i asken är bedårande!

kram på dig

♥ Fyra årstider sa...

Tänk att jag väntar på en sådan gris och tomte från Tildas butik, har handlat på nätet.
Kram Lotta