onsdag 29 februari 2012

Frisyr

Idag bokade jag en tid till min frisör. En tid till att klipp och göra något åt den trista motorväg som växt ut (usch!). Jag är sugen på en ny frisyr, och lite ljusare färg. Färgen jag fastnat för är lite nougatfärgat, med lite ljusare slingor. Sen kom det där med frisyren, åh jag är sugen på att klippa av mig håret något så här

Så fräsch Cameron Diaz... Men jag tror jag kommer att ångra mig, det har jag gjort varje gång... Jag har ju inte riktigt den hårtypen heller.... Jag ska googla vidare.... Jag har ju snöat in på det där med flätor också och det är ju lite svårt i en frisyr som den C.D har.

Jag har ett par veckor på mig...

Anna

Ps Jag hoppas snart att jag får tillbaks min virushärjade dator, då jag inte riktigt är överens med min laptop.

2 kommentarer:

Sahra sa...

C D är smashing. Verkligen. Jag velar också med frisyr. Har i större delen av mitt liv haft långt hår, men ibland klipper jag av det och trivs jättebra med det ett tag. Nu är håret på utväxt och det är väl det träligaste som finns.

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Hej!

Jag har fått hjälp men min header, är tyvärr inte så teknisk själv ;) Så tyvärr vet jag inte vad det är för font heller :/

Hoppas du får en fin helg.
kram!