onsdag 8 februari 2012

Snart snart snart


kommer jag att susa runt i dessa spåren!


Längtar!


Till helgen, redan på fredag ska jag åka på spår som finns bara 15 min härifrån. Det är jag inte bortskämd med som skåning.


På lördag är det ju eventet, som jag tidigare skrivit om, då ska jag o min väninna sova på hotell och förhoppningsvis hinna med att njuta!


Jag börjar inse att jobbat inkräktar lite väl mycket på min fritid, mycket som jag vill hinna med ;-) Men det är ju ingen fara nu när vi ska jobba tills vi är 75 år, då lär vi inte missa något på jobbet i allafall!


Ha en underbar vecka!


Kram Anna ♥

3 kommentarer:

Majken sa...

Hej Anna! :-) Den är lite glansig men inte så pass mycket att man känner sig som en julkula. Den är grymt snygg & skitvarm. Den ser nog lite glansigare ut vad den är på bilden för jag står under en spotlight i taket .

Villa Hemma sa...

Tjenahej

Då ses vi i morgon - på eventet!

kram

Villa Hemma sa...

Jaaa, det var synd. Men vi får kanske dra ihop en skåneträff :)

kram