torsdag 16 februari 2012

Så snygga!


(Circle of Trust Zoë, medium blue. Bild lånad av Creative Lounge.)


Jag har sett dem på bild och i lördags fick jag se dem lajv. Mary hade dem och jag blev tokkär i dem. Måste ha! Innan var jag bara lite förälskad ;-) Det verkar som om många är kära i dem, för nu är de slut :-( Hoppas det snart kommer in nya! Hm jag vet inte vilken storlek jag ska ha. Någon säger de är stora. Är det någon som vill hjälpa mig med måtten?


Igår åkte jag ett timmes-pass på längdskidorna, leendes hela tiden! Jag tycker det är fruktansvärt roligt. Jag är ingen stjärna, ännu, men jag tänker bli så bra som jag kan!!!


Idag blir det simning, 1000 meter minst!!


Kram Anna

3 kommentarer:

Fia sa...

Halloj... Fixar mått Ikväll när jag kommer hem från skolan! Jag är en standard small med lite kärlekshandtag ;) och tog stl 28 å tycker dom sitter toppen great!!

Åååå dom e löwely <3

Fia sa...

Halloj... Fixar mått Ikväll när jag kommer hem från skolan! Jag är en standard small med lite kärlekshandtag ;) och tog stl 28 å tycker dom sitter toppen great!!

Åååå dom e löwely <3

Mary sa...

Sv; Tack söta du för kommentaren om jeansen :P :) Jag har mätt linningen på jeasnen och de är 84 cm ca på strl 28. jag har strl 28 normalt sett på stuprör som sitter übertight och jag tog 28 på dessa okckså och de sitter inte lika tight (du har ju sett dem också :P) Jag rekommenderar dig att ta din vanliga storlek!

De har stretch i sig också..de finns att köpa på circle of trusts egen hemsida vet jag..där är de billigare också (!!)

Massa kramar