söndag 2 november 2008

Vi har fått en KOnstig...

KO med KOnstiga små horn,
när hon tror att ingen glor,
vinkar hon med sina horn.

Vi har fått en KOnstig KO,
med KOnstiga små horn,
när hon tror att ingen glor,
svarar hon i telefon:
-Hallå Mamma Mu är det du?
-MUUUU!

När storebror I äntligen blivit frisk, efter att ha haft feber i nästan en hel vecka, så ville vi mysa till det lite extra. (Han var väldigt uttråkad till slut kan jag lova.) Vi gick på bio för första gången. Vi såg Mamma Mu ock Kråkan, till det ska man ju ha popcorn, apor och bubbelvatten. En härlig upplevelse, I åt o drack o skrattade till filmen, som även jag tyckte var kul! Den kan jag varmt rekommendera!

(Bilden talar för sig själv!;-))


Idag blev det en tur till Julmarknaden, årets första om man ska tro arrangörerna. Jag handlade hem glögg, pynt o en farsdagspresent, Får väl se hur länge glöggen får stå oöppnad!

Visar fler bilder sen!
Kram /Anna

3 kommentarer:

Himmelbit/Njut en smula sa...

*ha ha* Den sången brukar jag sjunga för sonen och han skrattar såå gott! Meeer - säger han varje gång jag slutar :-D.

Du frågade vilka inredningsböcker jag kan rekommendera. Den bästa tycker jag är "At home with white" med Atlanta Bartlett. Jag gillar även "Stilrent" som jag gjort ett blogginlägg om (kolla etikett Boktips, så ser du några bilder från boken också). Vit jul och Julealfabetet är mysiga böcker också.

Ha en toppendag!
Kram

♥ Fyra årstider sa...

Nu är det klart att jag ska vara hemma fredagar...då ska jag gå på julmarknad.
Kram Lotta

Villa Hemma sa...

Myyysigt!

Ang. tyget så måste jag brottas med mina 5 meter själv först *asg*

kram