måndag 10 november 2008

Tävling!


Jag köpte de fina kulorna och hjärtat på julmarknaden för ett tag sedan. Tänkte följa trenden med utlottningar! Om du vill ha chansen att vinna ett fint hjärta, med en handmålad pärla, att hänga lite varstans ska du; lägga en kommentar i detta inlägg samt länka till mig i din blogg (du får gärna låna bilden). Har du ingen blogg så går det bra ändå! Tävlingen pågår till den 30 nov.
Det är så mycket på gång här hemma nu. Jag lovar att visa när det är klart! Har även en hemlighet som jag avslöjar när/om allt går vägen. Så om du inte vill missa något inlägg så klicka här.

Kram/Anna

79 kommentarer:

Anonym sa...

Ok Anna Nu blev JU jag nyfiken!!!!!!!!=)

Anonym sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla om det fina hjärtat :-)

mvh Nanna nannae@live.se

Frida sa...

Hej!
Tack för titten hos mig! Vilken fin blogg du har,den var ny för mig. Klart jag vill vara med och tävla,jag länkar med bilden!
Kram Frida

♥ Fyra årstider sa...

Jag länkar på min julblogg och hoppas på tur...väldigt fina både till jul och vardags.
Kram Lotta

Therese sa...

Jag är med i utlottningen av det vackra hjärtat och jag har länkat i min blogg http://lurans.blogg.se/2008/november/vackra-julkulor.html

Rhodin sa...

Vill ju inte missa denna chansen. Har länkat dig på min blogg. Ha en underbar dag. Kram Terese!

Allis sa...

oj vilket fint hjärta!! Jag vill gärna vara med i tävlingen och har givetvis länkat till dig!!
Kram E

Sara Mårtensson sa...

Hej!

Så fina och vilken fin blogg du har! Vill gärna vara med och tävla och länkar på min blogg! Titta in till mig om du vill tävla om juliga kökshanddukar!

Kram Sara

Unknown sa...

Jag älskar alla tävlingar fast jag har inte turen med mig men det är ju klart att jag vill vara med http://www.lottamalm.blogspot.com/

Pysselsyster sa...

Men åååå så fint!
Vill ha!
Länkar omedelbums från min blogg.

Anonym sa...

Såklart man vill vara med och vinna de fina hängena.
Kram Monica
monikanen@yahoo.se

Anna sa...

Åh så fina! Jag bara måste få vara med och ha en liten chans! =)

http://obianna.blogspot.com/

Anonym sa...

Maj gad va fint. Hoppas jag vinner...

Hem och Lycka sa...

Å vad fina du köpt! Är gärna med i tävlingen och länkar i högerkanten. kram

r e b e c k a sa...

Jag vill också vara med och tävla om dina fina saker! :)
Jag har länkat i min blogg här:
http://rebeckaverola.blogspot.com/2008/11/inte-en-dag-utan-en-tvling.html

Ulli sa...

Klart man vill vara med! vVilket fint hjärta. Länkar till tävlingen i min blogg.

Hoppas på tur!
Kram Ulli

Mia sa...

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla. Har länkat.
Kram Mia

Lotta sa...

Hej,
vill gärna vara med om att vinna de fina hängena. Hoppas på tur.
Länkar.
Hälsn. Lotta

idas sa...

Vilken fin vinst!
Måste bara vara med...
/Ida
idas@spray.se

Anna sa...

Underbar blogg! Ibland är det tur att man surfar omkring, önskar mig även en massa tur så att jag vinner de fina julkulorna. Har länkat tävlingen till min blogg. Håller tummarna!
Anna

Anonym sa...

Hej.
Vill gärna vara med och tävla .

Mvh Eva.
lelu@glocalnet.net

Titti underkalas-eken sa...

Hejsan!
Vilken fin vinst! Självklart vill jag vara med och hoppas på tur denna gång! Har länkat till din tävling från min blogg! Ha det gott! Kram!

paula sa...

oj så fina dessa vill jag försöka vinna
paula.bratt@telia.com

Maria sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla om det vackra hjärtat! Lägger en länk på högra kanten av min blogg.

I ett litet rum sa...

Hej! Vilka fina dekorationer! :) Jag vill naturligtvis vara med och tävla! Har ingen blogg men lämnar min mailadress.

Ps.Din blogg verkar superfin, första gången jag är in hit så jag får nog ta mej en ordeltig titt nu!

/Daniela

I ett litet rum sa...

Hej igen! Glömde ju helt bort min mailadress i ren iver! ;)

nelamaria86@hotmail.com

ANNIKA sa...

Är med och tävlar om din fina vinst ,den kan man ha till mycket...
gustafsson.57@hotmail.com

Unknown sa...

Åh jag vill gärna vara med och tävla! trevlig helg på dej, vilken mysig blogg du har.

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Klart jeg vil være med:) Så flott blogg du har!

Jeg linker:)
Klem Anette

Anonym sa...

Så fint hjärta :)
Jag vill gärna vara med och tävla och har länkat till dig på höger sida på min blogg.

kram!

maggan sa...

Hej

Jag önskar sååå att jag vinner det fina hjärtat som passar så bra till våra gråvita väggar.

Ha en skön helg och tack för din fina sida.

Maggan

Anonym sa...

Jag är med och tävlar, jag har länkat i min tävlingsblogg (som du gärna får tipsa om du kommer ha fler tävlingar).

http://molnboanna.blogg.se/2008/november/kula.html

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Har ingen blogg.
svartakatten@live.se

Anonym sa...

jag är gärna med och tälvar :)

http://leopardia.blogg.se/2008/november/vinn-julkula-hos-anna.html

Anonym sa...

hej! jag vill gärna vara med och tävla!

Vero sa...

Jag är gärna med och tävlar. Länkar i min blogg.

Anonym sa...

vad fina. har länkat och vill vinna

I vått och torrt sa...

Hej
Jag är gärna med och tävlar hos dig. Vad mysig sida du har.
Mvh Anki
www.flyarna.blogg.se

Anonym sa...

Ett hjärta vore perfekt att piffa lite extra med här hemma.

mvh Sara
sara_backstrom78@hotmail.com

heavenandearth sa...

Hej!
Jag är oxå än så länge bara "i drömmen" om ett hus på landet...men.. till dess får man göra vad man kan i sitt lilla krypin.. Vill gärna vara med i din tävling! Väldigt vackra priser!!

Ha de så gott!
Iréne / brummelisa53@hotmail.com

Liz sa...

Jag är inte mycket för det nya, det gamla har liksom "fastnat".
Men hjärtat är jag gärna med och tävlar om, det skulle få sitt nya hem i mitt köksfönster.Året om.
Jag har länkat hos mig.
Kram fråm ett kallt Malmberget

Anonym sa...

Något nytt pynt till granen är välkommet!

Carita sa...

Jag vill vara med och tävla! Har länkat: http://djurtant.blogg.se/2008/november/some-more.html.

Ha det fint!

Anonym sa...

Hei
Jeg vil gjerne være med å tävla,det var virkelig ett vakkert hjerte.

Vennlig hilsen Tonje

tonjemor2001@yahoo.no

Milla sa...

Hej vill också vara med och tävla. Länk finns i min blogg

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla om det fina hjärtat.

Har länkat till dig i min blogg på http://pananasparlor.spaces.live.com/.

Anita sa...

Er det plass til en nordmann i konkurransen din? :)
Flott julepynt er ikke å forakte.
Koslig blogg du har,har storkost meg her inne.

Anonym sa...

Jag vill jättegärna vara med i din utlottning.
Har länkat i min blogg.

Mvh // Anna

Anonym sa...

Hej
Har tyvärr ingen blogg men jag vill gärna tävla.
mvh h03krikm@du.se

Tulipa sa...

Vill gärna vara med och tävla! Länkar!
Kram Tulipa

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla. Jag länkar i min blogg.

Viveka i Bläckhornet sa...

Vilket fin hjärta. Men det har du också som har denna utlottning :)
Självklart vill jag vara med och jag har länkat.

Kram Viveka

Anonym sa...

Hej!
Jag som är så förtjust i hjärtan vill gärna vara med i tävlingen.

lillemor.fr@netatonce.net

JessicaC sa...

Vad fint hjärta. Vill gärna vara med i tävlingen.

MVH Jessica Carlberg
jessica_carlberg@hotmail.com

Petra C sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla. Länkar på min blogg.

Addis och Leif sa...

Jag är gärna med och tävlar, och har såklart länkat från vår blogg!

Mvh
/Addis

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!

mainnaho@hotmail.com

Anonym sa...

har länkat till tävlingen

Anonym sa...

Jättemysig blogg! Hittade hit via en annan bloggare. ;)
Vill absolut vara med och tävla.
Kram

White cotton grass sa...

Hej!
Jag är gärna med! Fixar en länk!

Märta sa...

Vill gärna vara med och tävla!
angsgard1@telia.com

Mia sa...

Självklart vill jag vara med och tävla, länkar till dig på min blogg.

Kram Mia

-camilla- sa...

Klart jag också vill vara med & tävla...

Malin - I min trädgård sa...

Klart jag vill vara med och tävla! Har självklart länkat!

Kram M

KarinD sa...

Jättefint, är självklart med & tävlar. Länkar.
karin
karinskea@hotmail.com

Anonym sa...

Åh vilket fint hjärta. Jag vill gärna vara med och tävla.

Kramis Åsa D

Anonym sa...

Urgulligt hjärta! Jag är gärna med på utlottningen.

Mvh Johanna
johannafalth@hotmail.com

Sofie sa...

Ljuvligt hjärta! Är gärna med och tävlar, länkar till tävlingen från min blogg!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Vilken fin blogg du har !!
Hamnade här via Frida "MinLilla Vrå"
Såklart vill jag vara med och tävla och länkar till dej i min vänsterkant !!
Ha det gott !
Lotta

Stina sa...

Hej

Vilket fint hjärta...vill gärna vara med och tävla.
Länkar med bilden.

Kram Stina

japp sa...

Hejhej.. fin blogg.. är gärna me i tävlingen, hoppas man vinner, fint smycke. Önskar dej en go natt..länkar såklart. Kram Helén

Jessica sa...

Vilka vackra kulor. Har länkat från min blogg + lånat bilden.

Kram Jessica

Anonym sa...

Åh vilket fint hjärta! Så klart att jag vill ta chansen att vinna det :)
Många adventskramar från siv@stonan.se

Anonym sa...

Vad lycklig jag skulle bli om jag vann detta pris.
Har sån otur när jag är inne på inrednings-bloggarna, känns som man inte platsar men jag försöker igen!!
Har länkat:

http://olelsi.blogg.se/2008/november/vackert-hjarta-att-vinna.html

Kram Nettan i Hälsingland.

i et lite rødt hus sa...

Hei, dette var en ny blogg for meg, men jeg vil gjerne være med i tävlingen. Skal kikke meg rundt inne hos deg:)
Ha en fin dag!

C De-sign sa...

Hej Jag vill gärna vara med och tävla, har länkat på min sida! Nu håller jag tummarna! Kram fr C

Helen sa...

jaaa.. jag vill vara med har länkat
http://helenw78.blogspot.com/2008/11/tvling-vinn-fint-halsband-med-hjrta.html

hoppas hoppas jag vinner detta underbart fina hjärta

mvh Helen

Anonym sa...

Åhh, va fint!! Och vilken häärlig blogg, jag vill vara med och tävla!!Mvh Maria
kabus@live.se

tina sa...

Hinner jag med ännu?