onsdag 12 november 2008

Liten eller Stor

Det är inte lätt att vara liten, när man vill vara stor.
Det är inte lätt att vara stor, när man vill vara liten.
Just nu är det många funderingar som cirkulerar i storebror I's huvud. Vi har börjat så ett frö om att ge nappen till Tomten, då kan man få en stor fin julklapp, men I är inte riktigt med oss. Han vill ju ha nappen och julklappen, eller rättare sagt julklapparna, för det är inte mycket som han inte vill ha i leksakstidningarna som dimper ner i brevlådan.
Funderingarna fortsätter.....
"Jag är stjärna nummer ett!"
Ni glömmer väl inte att vara med i tävlingen??
Kram /Anna

11 kommentarer:

Frida sa...

Sluta med napp är inte lätt. Blir spännande att se hur det går, vilken härlig bild!
Kram Frida

Anonym sa...

Lycka till I ! Det är inte lätt men det går. Jag hjälper dig kämpa kram T.G

Villa Hemma sa...

Vi gjorde samma sak förra julen. Trodde att det skulle bli massor av trassel. Men S bara lämnade napparna till tomten, tog emot paketen o sen inte ett ljud. Kan säga att vi var chockade :-D
Det kommer att gå finfint!

kram

Unknown sa...

jag bara ler.... gav vår dotters nappar till tomten och gömde dom....och glömde så hittade dottern dem i ett skåp många månader senare och började störttjuta
Mamma tomten tyckte inte om min napp

♥ Fyra årstider sa...

Mina barn är större..men vill vara små de med.
Kram Lotta

Pysselsyster sa...

Hej vännen!

Vad kul att du tittar in till mig! Hjärtana är mina favoriter med. Du hittar dem hos Elsas, men skynda på för det finns inte många kvar såg jag.

Kram

http://www.elsashem.se/showProducts.asp?SQ=hj%E4rtan

Sara Mårtensson sa...

Söt bild på kaninen och bilen :-) Lycka till inne hos mig ;-)

Kram Sara

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Ja det där med att sluta med napp är ingen lätt sak som jag förstått..Men mina båda grabbs vägrade napp från dag 1 trots att vi försökte med alla märken, färger o former som bara fanns..!

Trevlig helg!

Beas sa...

Lycka till med "slutnappandet"!

Jag ser en liten bil som jag tror någon här hemma skulle bli glad åt om han fick en likadan. :-)

Skomakartummen sa...

Vi lirkar också med allt, tomten har jag inte prövat ännu... Minstingen är envis och smart. Med älsta gick allt mycket lättare och det vart en tur till leksaksaffären som en muta.

Rorri går hem hos er med ser jag
kram sari

I vått och torrt sa...

Sorry, nu är det fixat. Vart lite mycket tävlingar i går :). Måste varit precis när sonen ramlade och gjorde illa sig.
Kram
Anki
www.flyarna.blogg.se