måndag 17 november 2008

Hjälp o tips efterlyses!

Jag var hos optikern i fredags och ja jag behöver nya glasögon. Har ett litet synfel som gör att man inte kan läsa vägskyltarna på lååångt avstånd (mamma blev lite skraj!). Jag fick med mig en massa bågar hem men ingen känns helrätt! Jag behöver tips på snygga bågar som passar både på landet och i stan! Lite Odd Molly, tunika, klänning, tights, jeans, stövlar, mörkt lockigt långt hår, bara så ni vet min stil. Hjälp!! Tips emottages snarast och med glädje!
Kul att så många vill vara med i tävlingen! Än är det inte för sent att vara med!
För att inte missa något inlägg så klicka här!
Kram/Anna

4 kommentarer:

Skomakartummen sa...

Grattis! du vann adventsiffror hos mig. Maila mig din adress... mailadress finns på min sida.

Det finns bågar utan ram runt glasögonen, siluette tror jag de stavas (synsam) de är så diskreta. Om du bara behöver när du kör skulle jag ta lite tuffare och grovare ram runt. Låna och prova tills du hittar ngt som passar... japp jag har jobbat som optikerassisten en gång i tiden *fniss*

Ha det så gott kram sari

Villa Hemma sa...

hejhej

vad roligt! Jag letar också brillor (ser inte heller vägskyltar) :-D Här gäller också långt lockigt mörkt hår, gärna OM osv . Hade först bestämt mig för helt transpenta, men nu lutar det åt ett par svarta. Tvära kast :-D

kram

♥ Fyra årstider sa...

Alla glasögon jag tycker är snygga är dyra..typiskt mig att gilla märken...vet ej vad de heter.
Kram Lotta

Doftranka sa...

Kikar in till dej. Såg att vi båda vunnit adventssiffrorna! Vad kul! Så nu ska jag läsa runt lite här. Kanske jag kan få länka till dej från min blogg?
JA ang glasögon så finns det hur mycket som helst. Jag har haft sen jag var 2 så jag har nog provat dom mest konstiga modeller som finns. Just nu har jag ett par som -verkligen- syn. Tyckte det var lite kul just när jag köpte dom. Däremot kommer jag aldrig köpa plastbågar mer. Jag får åka in och justera dom OFTA.

KRAM Terese