fredag 21 november 2008

Utanför mitt fönster....

Äntligen fick vi snö i Skåne, även om jag inte tror att det kommer att ligga särskilt länge. Såhär ser det ut utanför mitt fönster, typiskt villakvarter. Men som ni redan vet så drömmer jag om ett hus på landet, kanske kommer Tomten med ett, för jag har ju varit riktigt snäll!

Idag är det städdag och vi (läs jag) har rensat ut storebrors leksaker från vardagsrummet och lagt dit lillebrors. Får väl se hur länge det håller.... Jag antar att sakerna kommer nertassande från rummet igen.

Snart får jag sätta upp mina nya ljusstakar *längtar*.

Kram /Anna

3 kommentarer:

Therese sa...

Vilken mysig header, speciellt för en som mig som är såld på maileg ;-)

Vårt lilla hem sa...

Hej igen :)

Vilken mysig blogg du har!

Såå härligt med första snön, jag riktigt längtar efter advent, lucia, julstök och så självaste julen förstås :)

Kramkram, Jenny

Ett hem på landet sa...

Vilken jättefin, gammeldags telefon. Mysigt!!!
Kram Anna