söndag 7 februari 2010

Soffa och Radio

(bild lånad från Elviras värld)

Vi har äntligen hittat en kökssoffa som vi gillar. Den heter Misa och kommer från Elviras Värld. Problemet är bara att hitta en återförsäljare i närheten. Känner du till någon återförsäljare i södra Sverige, allra helst i Skåne, så hör gärna av dig?!

(bild lånad från clasohlson.se)

Jag fyndade två vita radio på Clas Ohlson idag, bara 99:- Passa på! Jag har en i köket och en i badrummet! Tips!!!

Ha en fortsatt skön söndag!

Kram Anna

6 kommentarer:

Love and be proud sa...

Vacker soffa! Vi har jgat en sådan! ;) ska genast in på Elviras ;)

Ett hus i vitt sa...

Åh jaa den är ljuvlig den soffan. Har tyvärr dålig koll på återförsäljare. Prova att ringa EV direkt så får du säkert svar. Hihi en sån där CO-radio står här bredvid mig och poppar :-). Kram, Anette

Peggy sa...

Hejsan! Jag har en 2:a på min Fonda Dress... Jag brukar för det mesta ha storlek 2 men även i bland storlek 3
Jag tycker att den är liiiite större än de andra 2:or jag har i Odd Mollys velour kläder. Kolla på Nelly.com dom hade Chalk kvar och så finns den på Bimbo Fashion tror jag....länken finns i min länklista.Jag har aldrig handlat där själv men det brukar alltid funka bra att handla utomlands tycker jag :-)
Hoppas du får tag på en, den är superskön :-)
Kram!

Jes/Vita villa vila sa...

Hej,

Å den soffan är gudomlig! Vet tyvärr ingen återförsäljare men hör med dem direkt så går det säkert att ordna!

Kram Jes

Snövita drömmar sa...

Underbar soffa och tack för tipset om radion! Behöver faktiskt ny.

Kram på dig!

Livet på kyrkstigen sa...

Hej, vad kul att du tycker om träskorna jag blir så glad! Min man jobar på Clas Ohlson så den radion har vi också införskaffat och har i köket, vilket fynd eller hur? Jättefin blogg du har jag lägger till dig i min blogglista:) Kram