lördag 27 februari 2010

Rosa

Nu töar det äntligen..... Även om det blir lite slask så hoppas jag innerligt att snön försvinner nu. Längtar så starkt efter våren. Barnen börjar också tröttna lite på snön. Nya kökshandukar fyndade jag på Åhléns i veckan, 79kr för tre. Härligt söta vårfärger! Köpte även en matchande burk i rosa. Har blivit barnsligt förtjust i rosa, ljus pastellrosa.

Jag har gjort för vana att köpa hem snittblommor, och oftast har det blivit tulpaner, om fredagen. Det är lite vardagslyx tycker jag. Denna fredagen blev även tulpanerna rosa ;-) hihi.

Ha en skön helg!

Kram Anna

2 kommentarer:

Mrs M sa...

Jag är också barnsligt fötjust i rosa nu!! Så vårigt och fräscht tillsammans med vitt! Ha en fortsatt bra lördag! Kram/ Mimmi

Livet på kyrkstigen sa...

Håller helt med om att vintern får ta och släppa greppet om oss nu! Jag brukar också unna mig en tulpan bukett till helgen det förgyller hemmet:) Fina bilder.