torsdag 4 december 2008

Vita gåvor i juletid!


Jag är med i en swap, som heter Vita Gåvor. Man skickar ett paket till en vän, som man får tilldelat sig och avsändaren ska vara hemlig. Innan man skickar måste man leka lite detektiv i mottagarens blogg för att hitta något som passar vederbörande.
Det kom ett paket i förra veckan. Jag intalar mig alltid det värsta för att inte bli besviken. Jag sliter upp det, i vanlig ordning, eftersom jag älskar paket och överraskningar. Till min lycka så behövde jag inte bli besviken!!! Min hemliga vita vän, som jag för övrigt nog har luskat ut vem det är, hade träffat helt rätt! Jag blev så glad för handdukarna, zinkhuset och hjärtanen. Tack så himla mycket!
Igår var jag och fixade till mitt hår och ikväll är det julbord med jobbet, perfekt att få komma ut lite när man är mammaledig. Ska njuta av att komma till dukat bord och äta bortalagad mat!
Kram /Anna

3 kommentarer:

Smått och gott hos Lina sa...

Va kul att du gillade paketet! :-) Skönt att det kom fram välbehållet. Du hade listat ut alldeles rätt :-)

Ha det bra!
Kram

Britt sa...

Vilken mysig ide`med hemliga paket!
Paket är verkligen rolig när man vet att givaren vet vilken stil man har. Jag har varit med om att få fel presenter, det var verkligen pinsamt! Sånt som är så långt ifrån min stil man kan tänka sig. Jag hade en period då när det blev jobbigt att få paket. Visste inte hur jag skulle bete mig...

Britt

Jenni - Snickarsbacken sa...

Åh vad härligt med julswap och spännande paketöverraskningar!
Trevlig 2:a advent!
Kram Jenni