tisdag 2 december 2008

Vinnare och ljus

Årets adventsljusstake är enkel med inslag av naturen. Vita blockljus i slitna lerkrukor, dekorerade med grönmossa, de fina sifferhjärtanen som jag vann hänger i ett rött/vitt snöre.

Vi snörvlar ikapp härhemma, men jag hoppas vi kommer på benen snart! Det är ju mycket på gång i veckan, julfester, kalas, frisörbesök, gårdsvisning mm.

Tänk att det var så många som ville delta i min lilla utlottning av det söta hjärtat. Så roligt!

Vinnaren hittar du här. Grattis! Maila mig din adress så kommer ett paket på posten!

Kram/Anna

3 kommentarer:

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Grattis till Anna !
Tack för att du ordnade så fin tävling !
Kram/Lotta

Britt sa...

Hoppas att ni kryar på er och orkar mysa och pyssla, nu när det är som roligast..
Kram Britt

Smått och gott hos Lina sa...

Så fint med ett ljus i en sliten kruka. Tror jag ska sno idén, om det är ok?

Ha det bra!