söndag 28 december 2008

December

December är verkligen en hektisk, men rolig månad i vårt hem. Alla julförberedelser, födelsedagsfirande, göra egna julklappar och inte minst njuta av julen. Hos oss börjar ju julen först efter min födelsedag. Jag är barnsligt förtjust i presenter och eftersom vi i år inte skulle ge några julklappar mer än till barnen så blev det ju lite extra kul med födelsedagen. Av min kära mor och far fick jag en symaskin, mamma läste visst min önskelista här i bloggen. Den ska jag prova i det närmaste. Vad jag mer fick visar jag en annan dag... Födelsedagen slutade för övrigt med ett besök på barnakuten. Usch o tvi!

Efter en hektisk period njuter jag nu av längdskidor på tv, som jag enl min sambo följer slaviskt, hihi. Det blir förhoppningsvis en tur i löparspåret och bara finnas till.

Jag önskar er en fortsatt God Jul och ett Gott Nytt År!

Kram /Anna

3 kommentarer:

Britt sa...

Grattis i efterskott!
en symaskin kan man ju inte leva utan, så det var tur att hon sett din önskelista...

God fortsättning.

Britt

livetsomförälder sa...

Ett stort grattis i efterskott! Jag vill också önska dig ett gott nytt år!
kram Ann-Sofi

Anonym sa...

Vilka underbara änglar!
Var har du införskaffat dom??