onsdag 10 december 2008

En Sockerbagare...

...Och i hans fönster hänger julgranssaker, hästar, grisar och pepparkakor.... Som liknar gummor, gubbar, bockar, grisar, hjärtan, maskar och små små kycklingar!
En hel del av degen försvann, efter att I kommit på att den var ätlig. Så vi har inte lika många pepparkakor som lussekatter.
Idag har vi gjort ett tappert försök att fotografera barnen till de årliga julkorten. Jag tror t o m att det blev något bra! Kan det bli något annat med två små söta tomtenissar?
Ha en mysig andra adventsvecka!
Kram/Anna

4 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Mmm vad mysigt! Vet inte om du sett det men vi har en ny vitahemträff i vår i göteborg. Om du är intresserad kan du höra av dig till mig så släpper jag in dig i träffbloggen. kram

Hem och Lycka sa...

Det är inte bestämt ännu vilket datum men om du vill kan jag släppa in dig i bloggen så kan du följa diskussionen ;-)

kram

Hem och Lycka sa...

Ja, får ju ha lite snö i bloggen eftersom den inte vill lägga sig ute :-(

Du fixar den här: http://www.bloggerbuster.com/

kram

Britt sa...

Mysigt! När barnen bakar blir det alltid roliga modeller på pepparkakorna! Mina är tonåringar men de gör fortfarande knasiga pepparkakor...

Britt