tisdag 13 mars 2012

Tävling och Vasaloppet 2013

Finaste smyckena från By Mile kan ni vinna här. Passa på!

Nu är jag anmäld! Tjejvasan och Vasaloppet 2013, ingen återvändo! Sådär pirrigt kul faktiskt! Måste verkligen ta tag i det där med rullskidor. Behöver dessutom alla träningstips jag kan få! Ska dammsuga webben på bra tips tror jag. har ni något tips så får ni hemskt gärna dela med er! Eller bara något allmänt Vasaloppstips! Men dessförinnan är det ett Göteborgsvarv och förhoppningsvis några andra lopp i sommar!

Idag kom våren officiellt till oss! Det innebär att jag tog ett varv i trädgården med sekatören, lavendel och rosor o lite annat fick sig en runda!

I söndags åkte vi på utflykt till Kullaberg, så ljuvligt! Fika i solsken och ett besök på Naturum, det rekommenderas. Tips!

Ha det bäst!/Anna ♥

1 kommentar:

Unknown sa...

Oj oj nu blev jag impad - Vasaloppet wow :-)
Tack snälla för länkningen!

Kram