onsdag 25 januari 2012

Lite vårkänning...och funderingar


fast inte ännu, jag vill ju ha vinter med massa snö nu!


Imorse gjorde jag lite mysigt på frukostbordet, några tända ljus och en pärlhyacint som börjat blomma litegrann. En pärlhyacint kan ju pigga upp oss i våra sjukor. Magsjukan verkar ha gett med sig, men värre är det med febern för storebror!


Jag går och funderar. Funderar på förändring. Förändring på några plan. Spretar åt många håll. Måste samla ihop och fokusera åt något håll. Det är inget allvarligt, har inget med familjen att göra, bara med mig. Funderar vidare och drömmer. Återkommer om det blir någon förändring.


Har förändrat bannern på bloggen, alltid en början! Funderar på att förändra namnet också, jag har ju mitt hus på landet, så det behöver jag inte drömma om ;-)


Kram Anna

1 kommentar:

Louise Alexandersson fotografier sa...

att fundera är bra :)

Vi syns i Malmö den 11:e!
Kram Louise