söndag 15 januari 2012

Extreme Makeover





Mannen har börjat riva ut inredningen i vårat stall. Det kommer att bli helt omgjort i lite Ernst stil om ni förstår. Bottenvåningen är på 180 kvm och likaså är andra plan. Halva stallet är renoverat av förra ägarna och är inrett till hundarna och ett sk lektionsrum med toalett. Resten av huset är orört sedan det fanns grisar i stallet. Det är den sistnämnda delen som mannen rivit ut den senaste veckan.


Nu surfar vi efter inspiration.... Kom gärna med tips!


Det kommer förmodligen bli musik/lek och spelrum till barnen, övernattningsrum till gäster, dusch och toalett och en "festvåning!


Kram Anna ♥

3 kommentarer:

Villa Ängelsbäck sa...

Hej Anna!

Jag har kikat in hos dig med jämna mellanrum och följer ert projekt med hus och nu stall :) Det var först idag när jag fick se er stalbygnad som det slog mig vart ni hör hemma, sambons hemtrakter... Jag har nog tyckt att det varit bekant, men ibland kan det bara ta lite längre tid :)

Ert hus har verkligen blivit fint! Tillbyggnaden gjorde verkligen allt.

Lycka till med fortsättningen, jag kommer igen.

/Sandra

Anonym sa...

Tack själv! Vårt livs största projekt, helt klart! Roligt och väldigt lärorikt.

Jo, rötterna är från Mardal. Många av vännerna "från förr" bor kvar i trakten. Bland annat på gården medanför ert :)

//Sandra

Anna sa...

@ Sandra:
Jaha det är ju inte så långt härifrån! Lycka till med husbygget!