söndag 27 mars 2011

Sommartid

Ni har väl inte glömt att flytta fram klockan??? Vi fick faktiskt sovmorgon ändå, hade middagsgäster igår och barnen kom sent i säng, vilket för ovanlighetens skull resulterade i sovmorgon, till halv åtta eller halv nio som det numera blev. Annars brukar vi få stiga upp kl 6 oavsett vilken dag i veckan det är!!


I förmiddags for vi iväg på en skogsutflykt med korvgrillning. Vi hittade en underbar glänta i närheten av en sjö, det var underbart mysigt!


När vi kom hem passade jag och barnen på att så vårens första fröer, nu är det bara att vänta....


Under tiden jag väntar så skulle jag gärna vilja möta våren och sommaren i denna härliga tunika/klänning från Chill Norway. Den är ju helt ljuvlig!





Ja någon löpning har det inte blivit på snart två veckor, fy vad trist. En envis förkylning vägrar släppa taget.


Hoppas ni har det bra!

Kram Anna

4 kommentarer:

Jordgubbar med mjölk sa...

Hej!

Du är lycklig vinnare i min tävling! Vilken bra start på måndagen! Vill du maila mig din adress, så dimper snart ett trevligt paket ner i brevlådan!

Kram Miriam

Lantligt i smultronbacken sa...

Grattis till vinsten hos Jordgubbar med mjölk.

Mysig blogg du har

Kram Teres

Himlavit sa...

Jätte grattis till din vinst :) Och vilken underbar tunika, heeelt i min stil. Kanske MÅSTE ha ;D
Kram från mig
Tessan

Stina sa...

Jättefin klänning.:-)
Stina