onsdag 20 januari 2010

Jobba, jobba, jobbare

Jag har ju lovat att visa er vad barnen fått av tomten, i allafall några av mina favoriter. Jag föredrar ju leksaker i trä, som håller. Lillprinsen fick arbetsfordon; bandschaktare, hjullastare och grävmaskin, även små "jobbegubbar", som han så sött kallar dem. Dessa har blivit favoriter hos både honom och storprinsen.

Här är vi tillbaks till verkligheten på riktigt efter jullovet. Denna vecka har vi dock fått hålla oss inne, då både jag och storprinsen åkt på värsta influensan. Det spelas och tittas på Madicken och Pippi, dagarna igenom. Jag är så glad att mina barn föredrar dessa figurer framför Spiderman och liknande. Återkommer med fler bilder när vi är på benen igen.

Kram Anna

1 kommentar:

Maria i Lilla villa vita sa...

Tack snälla du för din goa kommentar hos mig. Jag hoppas att du är nöjd med dina Leksandstolar. Det är så roligt att se dem på bild!
Kram Maria