torsdag 5 november 2009

Skänk och bänk

I värsta ovädret körde min käre sambo igår genom Skåne för att hämta hem denna ljuva möbel. Givetvis hittades den genom en annons på Blocket. Den kommer med all säkerhet att få nya knoppar och lite ny vit färg, då färgen fattades rejält på vissa ställen. Men än så länge står den fint i vårt vardagsrum.

Här nedan kommer den utlovade bilden på vår nya tv-bänk, William. Funderar på om jag ska sätta tunt tyg på insidan av glasdörrarna så man slipper se teknikprylarna. Vad tycker ni? Det som sitter ovanför tv'n är sambons nyinköpta inwall-högtalare. Ja intresset är olika i vår familj, men de är ju vita ;-)

Vår lille son har ännu en gång åkt på en febersläng, men han är pigg ändå så vi har passat på att baka rågrussinbullar a la Leila.

Kram Anna ♥

6 kommentarer:

Pia sa...

Hvilket fint möbel du har hittat på Blocket! Skal bli spennende at se det med lite ny färg og nya knoppar:-D

KRAM

Signe 1 sa...

Jättefin skänk, jag gillar! Hoppas ni får en bra helg och slipper vara sjuka! Kram Sofia

Söta Prickar sa...

Vet exakt vad du menar angåendee olika intressen =) Teknikprylar är likamed fult *fniss* Jag tycken absolut du ska testa med en liten gardin,det går ju alltid att ta bort enkelt. Bra ide!
Kul med Blocket-fynd, guds bästa gåva åt oss inredningstokar =)
ha en underbar helg och krya på lille-mannen hemma.
Lotta

livetsomförälder sa...

Jag hade nog satt lite tyg för jag personligen tycker inte att det är så himla snyggt. Men det är ju en smaksak och vanesak. Ha de gott Mvh Ann-Sofi

Erika sa...

Vilken fin skänk.
Ja den stjärnan är för värmeljus. Den finns i butik nu, men inte i nätbutiken. Är du intresserad så maila mig på info@alsklingochjag.se den kostar 169 kr och jag har två stycken kvar.

Kram
Erika

VITA NYANSER sa...

Så fin TV-bänk! Det skulle bli jättebra med tyg där, men än så länge såg det snyggt och stilrent ut, med tiden kan det ju bli en hel del saker som man vill dölja.

Du funderade på vad jag har för kamera. Jag har haft en nikon D3000, en jättebra kamera som tar superfina bilder. Men jag har uppgraderat till en D90 som ger bättre förstoringar och mindre brus, plus att jag har ett fast 85mm objektiv. Kombinationen ger jättebra bilder, speciellt på barnen. Till det har jag en blixt som slår i taket, det ger jättefina bilder inomhus.

Ha det bra!
Kram L-L