fredag 16 oktober 2009

Lite mer från lillprinsens rum

Idag bjuder jag på lite fler bilder från lillprinsens rum. Den underbara sängen har fått sällskap av hemmagjorda vimplar och farmors gamla mangelkorg som rymmer alla gosedjur och mjuka filtar. På golvet har en nyinköpt matta i blått och vitt fått ta plats. I fönstret skymtar grisen och vagnen med kaniner från Maileg.
På motsatt sida från sängen, står två hemska hyllor (Billy) som förvaring till en del av hans leksaker, men långt ifrån allt får plats. Jag har piffat till dem med fina saker så länge. Hyllorna får stå kvar tills det rätta skåpet hittats!
En tavellist har kommit upp med bokstäver och favoritböckerna.
Nu är det lillprinsens tur att darbbas av den envisa falska kruppen. Han har ju haft den ett antal gånger tidigare och vi har lärt oss att se signalerna i tid. Vi har denna gången fösökt att medicinera i tid, men den lilla kroppen blir ju medtagen i allafall. Han är tapper och lullar om kring så gått han orkar.
Ha en underbar helg allesammans!
Kram Anna ♥
Ps Ni missar väl inte alla tävlingar och utlottningar som jag länkat till här till höger! De flesta går att delta i även om man inte har någon blogg!

6 kommentarer:

Snövita drömmar sa...

Sängen är verkligen helt underbar!! Där sover nog lillprinsen som en riktig prins. Kram på dig!

VITA NYANSER sa...

SÅ FIIIIINT!!!

Kram L-L

Karin Lindström sa...

Hej!

Så fint din lillprins bor! Min har ännu inget eget rum men jag skulle önska mig ett lika fint som ert!

Hälsningar
Karin

Anonym sa...

God morgon!

Vilket otroligt mysig rum din lillprins har :) Han måste vara lycklig! Jag hoppas att han piggar på sig snart, så tråkigt för honom och vara krasslig.

Ha en jättetrevlig helg!
Kram Åsa!

Mamma Mimmi sa...

Vilket fantastiskt fint rum lillprinsen huserar i. Minälskar sitt lite djärvare djungeltema - det är så härligt att se ett stort leende när man slitit för att fixa. Kram Mimmi

Hem och Lycka sa...

Stackars liten.. Underbart rum!

kram