måndag 12 oktober 2009

Lite nytt och höst i köket




Fy va svårt det är att få till bra bilder när solen så sällan tittar fram. Ni får i allafall hålla tillgodo med lite höstpiff i köket. Det blå/vita har nu bytts ut mot brunt, beige och vitt, nya volangdynor från Nyblom & Kollén, kökshanddukar i beige/vitt från Himla, diskmedel från Green Gate som doftar ljuvligt. På diskbänken samsas gammalt och nytt, gammal brödskärare med en ny Moccamaster i vitt, ni kan tro att kaffet smakar underbart ;-) Och äntligen har jag fått min Kitchen Aid, i vackraste vitt pryder den mitt kök. Nu blir det mycket hembakt här på gården.

Idag har vi sjukstuga, storebror har fått falsk krupp och feber.

Kram Anna

5 kommentarer:

Ett hus i vitt sa...

Hej! Åhhh vilket fint kök ni har! Den vita pläden på min säng som du frågade om kommer från Indiska.

Kram, Anette

i sa...

En kitchen aid är en av de drömmar jag nog ska uppfylla inom snar framtid :-)

Villa Nordåker sa...

Åh, jättefint kök!

Ja det är svårt att få till bilder nu på hösten, men det går ändå att se ert fina kök.

Kram
Malin

Ps Hoppas lillkillen krya på sig!

monika sa...

Hälsa I att han kryar på sig !!!!!!

Snövita drömmar sa...

Harmoniskt och fint kök. Gillar volangöverdragen på stolarna. Kram!