torsdag 24 november 2011

Till Tomten eller någon likasinnad!


(Bild lånad från Pölder)




(Bilder lånade från Perlanliving)


I år har jag varit väldigt snäll, precis som alltid ;-) Jag önskar mig en ny lite längre vinterjacka från Swix, svart i strl M och ett par gråa eller svarta please-jeans, eller både och ;-) Jag har aldrig provat dessa byxor men tycker att de är supersnygga! Kanske jag rent av köper mig ett par innan jul, till de stundande julfesterna :-)


Nu är det ju tyvärr så att vi inte köper julklappar till oss vuxna, utan bara till barnen :-( Men jag har ju bemärkelsedag precis några dagar före jul, så då kanske gästerna behöver ett o annat tips ;-)


Lite snö hade ju inte varit fel heller, jag vill ju provåka mina nya skidor!!!


Ha ett härligt veckoslut!


Anna

1 kommentar:

Majken sa...

information om dem finns på www.sportatlas.se, har du frågor om dem kan du maila Klas@sportatlas.se, han är VD och den som har varit med och tagit fram dem. Jag har för mig att de ligger på runt 1800,- :-)