söndag 13 november 2011

Söndagsinspiration


En tavla med ett vackert budskap eller fina muggar, (bilder lånade från Enkla Ting)



Fint bäddset och en fin kudde till soffan, (bilder lånade från by Nord)



En fin klänning till julfesten, från Spira (bild lånad av Blackballon)




Fina ljuslyktor till kvällsmyset, (bilder lånade från Fridas Hem)



Jag börjar få lite vinterfeeling idag, med nyinköpta skidor och minusgrader utanför fönstret. Jag är svag för By Nords vargmotiv, som ni säkert redan märkt, jag kikade in där och såg att de har även en halv varg på en kudde att ha i soffan! Så fin! Nya muggar och ljuslyktor till kvällsmyset hade varit fint också!


I starkt behov av en klänning till alla julkalasen och min stundande födelsedag är jag , denna från Spira med tillhörande underklänning hade ju varit ljuvlig!


Bilderna får tala för sig själv! Ögongodis!


Ni kanske kan hjälpa mig? Jag letar febrilt efter en lykta att ha på trappen. Den ska vara ganska stor har jag fått för mig. Var hittar jag en fin sådan?


Kram till alla pappor idag, min sitter i en solstol idag ;-)


Anna ♥

1 kommentar:

Tusenfröjd sa...

Tja, vi har några fina i butiken... Du är sååå välkommen in:-D Du kan ju passa på nu på torsdag då har vi lite julmys i butiken kl. 17-20.
Kram Liv