tisdag 20 september 2011

Äntligen Höst!


Kopparhatten en dag i september.


Jag njuter faktiskt av hösten, även om det varma klimatet tilltalar mig mer. Jag njuter av att vara ute i skog och mark, sökandes efter kantareller. Barnen och hundarna springer i bokbacken, där löven ligger och prasslar under deras fötter. Jag njuter av att se höstens sprakande färger, underbara!
Jag njuter av en god höstgryta med egenplockade kantareller, en hemmagjord äppelkaka med vaniljsås, tända ljus och mys i soffan.
Jag njuter av att få springa en lång runda och kunna andas den friska luften utomhus. Jag njuter av att få krypa i en varm och skön kofta och ett par varma sköna sockar....





Memarkens Milan, en dag i september.



Kram Anna



----------------------------------



Förresten idag har vi varit gifta i en månad!

Inga kommentarer: