lördag 26 december 2009

God fortsättning på julen

Hoppas julen är till belåtenhet. Här hemma går vi runt i våra myskläder hela dagen och leker med julklapparna. Precis som det ska vara!

Jag visar idag lite fler bilder på julen hemma hos oss på gården. Den första bilden visar min fina Nisse som jag vann i en bloggtävling. Andra bilden är julaftonsdukning; linneduk, rullade kökshanddukar som servetter, smidesringar, gamla bakformar som ljushållare, rött, vitt, lite svart och beige. Tredje bilden är på årets julgran, barnen regerade över pyntandet i år, jag upptäckte dock att det är dags att byta ut en hel del av pyntet till nästa år. Fjärde bilden visar när våra underbara pojkar emottog den största julklappen, som var till de båda.

I den största julklappen fanns en bilbana, undrar i fall det var pappan eller barnen som önskat den. Barnen fick en massa andra fina julklappar, mer om dessa en annan dag.

Önska er alla en fortsatt god jul!

Kram Anna

4 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Så fina bilder!!! Ha en fortsatt skön julhelg!

Kram L-L

Mjuka sa...

Ser jättemysigt ut!! Härligt juliga bilder!
Kram Malin

VITA NYANSER sa...

Tack, tack! Vilket snyggt teckensnitt du har märkt dina bilder med. Jag har börjat märka mina bilder oxå och hade fullt sjå att välja bra teckensnitt = ).

Kram L-L

♥ Fyra årstider sa...

Ett strålande ♥GOTT NYTT ÅR ♥ önskar jag dig
Kram Lotta