lördag 20 september 2008

Välkommen höst!

Hur välkomnar du hösten? Jag har införskaffat nya blommor till trappen, dekorerat med nypon lite varstans, städat och idag har jag putsat fönster.
Igår kröp vi upp i soffan hela familjen och hade tänt massor av ljus, bryggt en god kopp kaffe och bara myste.
Om en stund ska jag snöra på mig löparskorna och ta en tur i skogen och insupa lite härlig höstluft, förhoppningsvis slipper jag det värsta regnet.

Jag bjuder på lite bilder från vår entré:

Jag har inte bestämt mig om jag ska låta stolen vara i det skick den är eller jag ska måla den. Vad tycker du? Men jag tänkte köpa något mer fint att dekorera den med och jag vill verkligen ha en stor fin zinklykta till entrén också.
Ha en fortsatt trevlig helg! /Anna

5 kommentarer:

IKT i min vardag sa...

Jag gör som du, jag köper växter som passar årstiden. Vilken fin liten hörna du visar. Jag tycker att stolen är fin som den är.

Kram Linda

Stämningsfullt sa...

Hej!
Så fint du hr gjort!
Stolen är fin som där är men skulle också bli fin som vit :)
Kram!

Villa Hemma sa...

Hejhej

Låååt stolen vara som den är!
Putsa fönster och spring.... *fick dåligt samvete* :D
Vad duktig du är!!

kram

Frida sa...

Hej!
Vad fint du har gjort det. Tycker stolen är jättefin som den är!
Kram Frida

Anna sa...

Supersnyggt, har också gjort höstfint på entrén, bilder finns i min blogg om du blir nyfiken och kanske finner lite inspiration :-) Kramar Anna som precis hittat hit :-)