fredag 27 mars 2009

Guldkorn

Idag bjuder jag på några guldkorn som finns i min närhet. Först ett par bilder från vårt besök i Hembygdsparken i går. Underbara gamla hus flyttade till parken för att kunna bevaras. I parken finns även djur, en fin lekplats, värdshus o en våffelstuga.

Grönwallska gården

I var mindre road av mitt husfotograferande ;-)

Idag blev det ett besök på plantskolan för att inhandla lite nya vårblommor, penséer, ranunkel och mårbacka. Efter en god fredagsmiddag hoppas jag kunna ta en titt i Leilas tidning, som äntligen kom i brevlådan idag.
Ha en skön helg!
Kram Anna

2 kommentarer:

Jenny sa...

Trevligt! Blommor får man aldrig för många av..

Hanna & Hugo sa...

Hej Anna =)

Tack snälla du för din kommentar hos mig... Blir så glad =)

Nu ska jag titta runt hos dig & inspireras av allt fint.

Ha en skön helg, många kramar Maria