torsdag 15 januari 2009

Fotokurs



Äntligen har jag hittat en fotokurs som passar mig! Pinsamt att berätta, men jag fick en superfin kamera av min kära familj när jag fyllde år för två år sedan och har bara använt automatik och på sin höjd den inställningen utan blixt *pinsamt*. Nu går jag en fotokurs som jag kan gå när jag har tid och det kommer nya uppgifter, tips och undervisning titt som tätt. Kolla gärna in hennes blogg.

Fotona ovan är på min andra hund, Milan, och är övning på skärpedjup och omkomponering, allt till fotokursen.

Kram /Anna

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kikar förbi från vår kära fotokurs :) Visst är det kul att inte vara automatisk längre! :D

Anonym sa...

Jätte fina bilder!! Jag hade behövt en fin kamera och en kurs jag med.

Mvh Anna

Fröken Ann sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Jag behöver också gå en kurs ... läste foto på gymnasiet men har glömt allt. Jag vill också kliva ur den automatiska världen, men mellan jobb och plugg så blir tiden svår att kolaborera med ... vad är det för kurs du går? Jag var in på sidan men fattade inte riktigt ...