onsdag 11 juni 2008

Sugen på fika?

Här bjuds det på hembakta kanelbullar och te. Mums!

Här kommer jag att sitta många timmar denna sommar!

Blomsterlådorna på väggen kommer från Madam Stoltz och är inköpta på Elsas hem. Kommer från Madam Stoltz gör även de som hänger på staketet, men de inhandlades i Helsingör. Givetvis är alla fyllda med mårbackapelargonier.

Två fina lyktor på spjut sitter i den lilla buxbomshäcken och ger en hög mysfaktor på kvällen.

Hittade en liten zinkkanna på IKEA, men vill gärna ha en stor också.

Så nu är min nya uteplats färdig! Härligt! Man kan knappast tro att här fanns ett vildvuxet trädgårdsland för en liten tid sedan!

Kram Anna

7 kommentarer:

Moodboardwithflowers sa...

Ja tack.. jag kommer !!! Så fina utemöbler.. härligt gung kan jag tro

Marie sa...

Vilken härlig uteplats. Där skulle jag absolut vilja sitta och ta en fika

Anonym sa...

Mums så härligt det ser ut! Vilken mysplats!!!

Anonym sa...

Åh så mysigt du har gjort det.
Kan verkligen förstå att du kommer att tillbringa tid där.
Jag kommer på stört på te och kanelbullar...lät smaskigt.

Kram

Mitt ljuva Hem sa...

hej!
det ser mysigt ut!

Himmelbit/Njut en smula sa...

Vad mysigt!! Ser jättefint ut. Där kommer ni nog tillbringa mycket tid i sommar.

Ha en toppendag!

Helen sa...

Härlig fikamiljö du har skapat.