söndag 25 maj 2008

Rena julafton del 2

Igår var vi i Helsingör och shoppade. Vi hittade en stor zinkbalja till nya fikahörnan, zinkkrukor att hänga på väggen och det fula gröna staketet. Jag visar mer från fikahörnan när den är helt klar!

Nämen ojsan det var visst ett par nya vänner som också fick följa med hem, en till vagnen och en som jag inte riktigt vet var han ska bo. Han heter Ole Prik och sitter just nu här tillsammans med en vit mårbacka:


Jag tror jag blivit lite kär i dessa kaniner från Maileg!
Den här fina babykaninen med skallra får numera hänga på lille A's vagn. Han har ju fått ärva storebror I's vagn och med kaninen, nya filten (som jag visat innan) och ett nytt vitt örngott med volangkant från Jysk, blev det en rejäl uppfräschning. Jag tror han gillar sin nya vän, han låg i allafall och kollade in och pratade med den en lång stund igår.
Tack Milda Maränger för shoppingtipsen!

fortsättning följer....
Kram Anna

Inga kommentarer: